Fijne plek aan een wandel-fiets route. 3 camperplekken op de parkeerplaats van een Biergarten waar we met de hond, zonder reservering, op 31-12 welkom waren voor een 4 gangen diner. Volgende ochtend veel hondenuitlaters, maar daar leent de plek zich ook prima voor.

Boetbus

Een leuke camperplek(wij zagen maar 2 plekken voor 7m en 1 voor een busje🤔) bij het in 2020 mooi verbouwde stationsgebouw met Biergarten De oude spoorbaan is nu een mooi fietspad geworden door het glooiende landschap met leuke plaatsjes, spoorbruggen en verlichte spoortunnels👍

Duoglobetrotters

Een 5de ster als er sani zou zijn maar voor een zelfvoorzienend camperaar is dit een top lokatie! Ga zeker op de fiets richting Mayen, daar kom je 2 goed onderhouden tunnels tegen mét verlichting. Waren er maar meer van dit soort CP’s.

Alter Bahnhof Ochtendung