veel al gezegd, maar ter aanvulling: electra in eerste gedeelte, tweede gedeelte loopt heeeeel ver door kun je ook gewoon staan maar dan zonder electra. gebied schitterend: wandelroute kaartjes beschikbaar bij Parking.

CJ-Schonewille

een hele fijne camper plaats vooral als je van fietsen en wandelen houdt, het trein restaurant vindt ik een aanrader. wij komen hier jaarlijks een paar dagen aan. zo goed als de WiFi altijd was zo slecht is het nu, jammer! verder een top locatie. joke&piet

Wohnmobilstellplatz Am alten Bahnhof