Mooie ruime plaatsen. Zeer nette douche en toilet aanwezig, wel met muntjes. Vriendelijke eigenaren. Elke zaterdag wijnproeverij tussen 15.00 en 18.00 uur. Koop je wijn, dan krijg je korting op de overnachtingsprijs.

Gwen1971

Mooie plek, vriendelijk ontvangen door de jonge en enthousiaste Winzer. Bouwt zijn bedrijf op met visie op de toekomst. Hele mooie wijnen geproefd en natuurlijk een paar doosjes meegenomen. Hier komen wij zeker terug.

uitproberen21X

prachtige plek, heerlijke wijn en hele aardige eigenaren! Wij komen graag nog een keer!

Weingut St. Martinshof