aardige mensen werden goed geholpen .maar voor ons niet geschikt en zijn daarom direct weer vertrokken. kale straat was eigenlijk de hoofdreden

bombie

08/09 cp bij restaurant in doodlopende straat, inrijden via parking restaurant. veilig rustig staan maar straatlawaai erbij nemen net als de trucks op de achterkant van het terrein. Stad op 2.5km langs het whiskycentrum onder de brug door, verkeersvrij.

Thierry58

prijs is idd €10,- zonder stroom en €15,- met stroom. lokatie zelf valt tegen. Wel op 10min fietsasfstand van oude centrum Dresden via de Elberadweg.

Wohnmobilhafen Alberthafen