doorgegeven om te lossen, niet in staat om het instrument te gebruiken. Het is geen goede plek om te parkeren aangezien de camperplaats bezet is door caravans die er al jaren staan.

Gioia94

Wij hebben hier één nachtje gestaan. Prima geslapen maar bij het wakker worden zagen we dat een Duitse meneer had geprobeerd om met zijn auto onze camper klem te zetten. Als je gebruik wilt maken van deze plek dus verstandig om rekening te houden met de wijze waarop je de camper parkeert.

• augustus 2019

Beste omschrijving... verwijder deze plek als mogelijkheid voor camperaars