Prima camperplek in de jachthaven met op loopafstand een pittoresk stadscentrum en oud kasteel. aanmelden bij de vriendelijke havenmeester naast het restaurant. Rustige plek om te overnachten met alle faciliteiten aanwezig. Prachtig uitzicht over zee. We komen zeker terug.

Hans-en-Renate

Alles is aanwezig, dicht bij de stad. Wel omgevingslawaai, zoals de afzuiging van het restaurant. prijs inmiddels €29 voor 2 pers. wel alles inclusief. Mooie schone douches.

• mei 2022

we waren hier half mei. Goede plek om te verblijven als je de stad wilt bezoeken. Alle nutsvoorzieningen aanwezig. Meld je bij de havenmeester. Mooi klein restaurant direct aan de jachthaven. Zeer goed visrestaurant ongeveer 500 m (spa-gebouw) Stad is te voet bereikbaar in 15 minuten

• mei 2022

• Tori 4