we betaalden € 26,40 voor camperbusje, 2 personen en elektriciteit. Het is een natuurcamping dus B.V. geen auto bij de tent. voor de rest accuraat beschreven hieronder.

W639HansPolo

Mooie rustige camping aan het meer. Ruime plaatsen met of zonder elektra (€4 per dag) Prima nieuwe douches (3) en je kunt er verse broodjes bestellen. Ook wat fris en ijs te koop. Vriendelijke eigenaresse.

TosEnDaan

verouderd sanitair. weinig bereik met telefoon. vriendelijke Nederlandse eigenaren en ruime plekken. voor een doorreis vonden wij het prima

• Les Champs Donjon

58250, Fours, Frankrijk