voor ons een tussenstop op weg naar Spanje. Prima om 1 of meer nachten te vertoeven. verharde schaduwrijke plekken aan de Loire. nieuw toilet, maar daar konden wij niet in?! wel water verkrijgbaar. wanneer je zelfvoorzienend bent goed te doen. leuk oud plaatsje om door heen te lopen.

R2

Voor ons een hele mooie plek om een paar dagen te verblijven. De plaats is recent opgeknapt: verharding en toilet geplaatst. Leuk oud dorp! Heerlijk fietsen langs de Loire. Fiets eens naar Blois, prachtige stad op 30 km.

Camperplaats Beaugency