guyandgerda

Mooi Ruime plekken met stroom Het oude sanitair wordt eindelijk gerenoveerd We hopen terug te komen wanneer het sanitair weer op orde is we hadden niet op de website gekeken Advies kijk even op de site wanneer Sanitair operationeel is Twee sterren voor vriendelijk ontvangst 1 voor de ruime plek.

Anita-en-Walter

Mooie camping met zeer vriendelijk personeel. Onmogelijk om een aanvullend oordeel te geven omdat de sanitaire voorzieningen worden gerenoveerd. Sanitaire voorzieningen operationeel in juni. Voor de rest grote plaatsen op gras.

Camping Municipal Epernay