Peter-en-Ivonne

Een ontspannen, rustige plek aan de rivier met een heel mooie Franse flair. Vriendelijke, meertalige gastheren. Het zou leuk zijn als de keuken een paar kleine regionale snacks zou kunnen aanbieden. Fish and chips voor de trotse prijs van € 16,50 hoort daar zeker niet bij...

Möhrchen1984

Mooie ligging aan de moezel en naast een klein park. Vriendelijk ontvangst, broodjesservice en schoon sanitair. Wij vonden dat de plaatsen te weinig privacy boden waardoor het niet uitnodigde een extra dag te blijven.

Camping Les Boucles de la Moselle