Fijne, rustige camping met zeer vriendelijke medewerkers aan de receptie. Op loopafstand van het oude centrum van Turckheim met een paar leuke restaurants en boulangeries. Mooi en verwarmd sanitairgebouw. Leuke fietsroutes naar omliggende dorpen, ook wandelen is mooi hier. Kortom, een aanrader!

Selva24

We hebben hier de afgelopen dagen met veel plezier verbleven. Ruime plekken. Goede voorzieningen, schoon sanitair. Centrum van Türckheim op een paar minuten lopen. Af en toe genoten van het bezoek van een ooievaar tot vlak voor de camper.

Camping Le Medieval