Fijne camping, vriendelijke eigenaar. Waren zo aardig om voor ons, ondanks dat de snackbar nog gesloten was, lekkere frietjes, sla en steak haché te maken. Jammer dat we hier maar 1 nacht zijn geweest. We komen zeker nog een keer terug.

Macl22

Ik ben blij om uw gratis bericht te lezen. Het zal een genoegen zijn u weer te mogen verwelkomen.

Fijne plaats - erg vriendelijk onthaal Verwarmde sanitaire blok waar je alles hebt wat je nodig kunt hebben.

MicMar11

Wij doen ons best om onze klanten tevreden te stellen en danken u voor deze zeer positieve feedback. Vriendelijke groeten.

Prima mini camping. Zeer proper verwarmd sanitair blok. Rustige ligging. Prima WiFi. Aangenaam mooi dorp met PMU-bar, bakker, kleine supermarkt, pizzeria op 700 meter. Wij betaalden 16 € per nacht. Topplaats, we komen zeker nog eens terug.

Hartelijk dank voor uw feedback en gedetailleerde commentaar na uw verblijf

Hartelijk dank voor uw feedback en gedetailleerde commentaar na uw verblijf