Ik sluit me volledig aan bij de vorige schrijvers, zeer behulpzame en vriendelijke campingbeheerder. Sanitair is verouderd, maar redelijk schoon. wifi uitstekend. Alleen de vermelde prijs klopt niet meer wij betaalde voor 2 personen en camper zonder stroom €18,50 inclusief douche

robp14

Zeer behulpzame en vriendelijke uitbaters. Sanitair is prima en schoon.

• april 2023

zeer veel vaste staanplaatsen dus beperkte ruimte. sanitair proper. maar het allerbelangrijkste is fantastisch lieve en behulpzame uitbaters! Ze deden echt letterlijk alles om ons uit de nood te helpen! prima als je op doorreis bent!

robp14

Zeer behulpzame en vriendelijke uitbaters. Sanitair is prima en schoon.

• april 2023

Camping le petit Saint Jean