Geboekt voor 2 nachten. Leuke speeltuin voor de kinderen met daarnaast ook een paar sport toestellen. groot strand waar we heerlijk uit konden waaien. plekken ruim genoeg. toiletgebouw werd goed schoon gehouden. I.v.m. voorseizoen waren alle andere faciliteiten van de camping gesloten.

MarlijnJD

Camping erg verouderd maar wel schoon.Camping staat op een actieve kerncentrale flinke tegenvaller. Strand geen aanrader .

Wim-Mossel

Prima camping voor een nacht. Passanten staan om de vaste plekken heen.

Wim-Mossel

Prima camping voor een nacht. Passanten staan om de vaste plekken heen.

Camping Des Dunes