Hier geweest tijdens de nacht van 23 op 24 mei 2023. Ook willen betalen via de automaat (€16). Dit lukte me eveneens niet. Via een buurtbewoner vernam ik dat er enkel moest betaald worden in het weekend.

• februari 2023

Prima voor een nacht, betaalautomaat deed het niet maar ook geen voorzieningen. Wel heerlijk restaurant iets verderop aan het water.

LitaLeo

Locatie okay, maar prijs kwaliteit volledig uit verband. Dure parkeerplek, slechte voorzieningen, net als vorige review hebben we hier geen ‘schoon’ water genomen.

• februari 2023

• Avenue Jean Ruet