Fijne camper-parking mét elektriciteit. Wij betaalden EUR 23 voor 48h. Fijne ligging tegen centrum van Cauterets en skilift (in zomer geopend). Losplaats voor vuil water, maar niet voor WC. Sommige bezoekers leegden daarom chemisch toilet op water ledigplaats.

Barbabien

Zeer ruime, rustige lucht naast de stad. Leuke vriendelijke aantrekkelijke stad. water elektriciteit beschikbaar. € 11:50 Naast de Cauterets-gondel voor zomerse wandelingen en uitzicht op de top voor € 12:50 retour. Geweldig dagje uit.

• augustus 2020

• augustus 2020