Dit was een geweldige plek om te stoppen voordat we Mont-Saint Michel gingen bekijken. Het café was gesloten toen we gingen, dus we konden niets kopen. We verbleven op de parkeerplaats en er was een prullenbak, maar verder niets. Absoluut prima voor een overnachting als je zelfvoorzienend bent.

yragnellesj

Alles is al gezegd. Een aanrader voor een bezoekje aan het eiland met de abdij. Ook leuk om een rondje te fietsen langs allerlei dorpjes.

qpr.nl

Parkeerplaats bij restaurant, 6 euro voor 24 uur. Prima plaats om vandaar naar Le Mont Saint Michel te fietsen. Wel even hobbelen als je door de weilanden fiets. Kan ook via de d-weg. 1 vuilnisbak, verder geen voorzieningen. Betalen in restaurant. 's nachts weinig last van naastgelegen weg.

• Rue du Pont Landais 3

50170, Huisnes-sur-Mer, Frankrijk