Prima plekje. Geld werd in de ochtend opgehaald.

helma66

Hier 30 april gestaan. Zeer vriendelijk ontvangst en informatie ontvangen. Goedkoop en alles is aanwezig. Zijn bezig douches etc aan het maken,welke in juli 2024 klaar zijn, ook worden dan een aantal plaatsen toegevoegd. Aanrader.

Kees-OLD

Geweldig, stil, goedkoop, leuk, lief... dat kunnen we allemaal alleen maar bevestigen. Met de e-bikes is een bezoek aan de Stramd, op 5 km afstand, en ook het prachtige stadje Bayeux snel en gemakkelijk te bereiken. 10€ plus 3€ elektriciteit als je het nodig hebt. We zullen terugkomen.

Gilchi

Prima plekje. Geld werd in de ochtend opgehaald.

• Rue de Magny

14663, Saint-Vigor-le-Grand, Frankrijk