mooi camping, op een mooie locatie. Helaas geen restaurant of winkel in de buurt. ligt wel dicht bij het strand en de plekken voor caravans of campers zijn riant.

ElsSpee

ideale plek om de stranden bij UTAH beach Te bezoeken, vlak bij museum. per fiets of lopend goed bereikbaar. plaats ruim, wel behoorlijk aan de prijs €37. in het voorseizoen.

Herenboertoer

Aardige ontvangt. zwembad geen gebruik van gemaakt, leek mij wat te koud. prachtig strand!! lopend naar museum. mooie plek, goede sanitaire voorzieningen.

Flower Camping Utah Beach