De plaats was al in winterslaap, hoewel het tot eind oktober open zou zijn!! Alleen een antwoordapparaat zonder aankondiging dat de plaats gesloten was. Absoluut onaanvaardbaar gedrag om klanten na een lange reis op deze manier te misleiden!!'

Frank-van-den-Akker

Vriendelijke mevrouw, is volgens ons alleen. Doet alles, schoonmaken, snackbar, gras maaien. Super!! Wij hebben hier 5 nachten staan, alles netjes schoon. Supermarkt, bakker en slager op loopafstand. Markt op verschillende dagen.

Camping Sous Les Pommiers