Er zijn alleen nog parkeerplaatsen voor auto’s, en overal parkeerautomaten (50ct per uur, ‘snachts gratis). Wij waren vrij laat, dus we hebben dubbel geparkeerd, en ‘s morgens een kaartje gekocht. Is goed gegaan, maar ik denk dat dit niet de bedoeling is. Er stonden ook maar 3 grote campers.

Silwie

Prachtig om zo dicht bij de zee te staan en de restaurants op loopafstand, er stonden wel 17 campers die allemaal gedoogd werden. na 1 mei moet je betalen. Helaas weet ik niet hoeveel omdat de betaalmachine dat niet aangaf.

Fordcampertje

wel effe doorrijden tot het einde, totdat je kunt ronddraaien. dan heb je prachtig zee-uitzicht.

Promenade des sources