• november 2021

• maart 2020

Dit mag je geen camperplek meer noemen. Water is afgesloten omdat sommige er toch een behoorlijke bende van maken. Wij zijn 500 meter verder gereden naar de Intermarché, daar mag je aan de zijkant van het gebouw legaal staan. Geen voorzieningen maar ‘s morgens wel vers brood.

• juli 2019

Ik kan niet meer dan 3 sterren geven. Als de nieuwe ringweg klaar is (over een jaar of twee?) Het kan zijn dat de plaats verbetert, maar helaas niet. De plek is oké voor een zeer korte picknick.

• november 2021

• maart 2020