• maart 2021

Zeer mooie en rustige CC-zone aan de oevers van de Lot, reparatiedienst na overstromingen. Met dank aan de gemeente.

• juli 2020

Wat een mooie plaats aan de Lot. Prachtige omgeving. La Cirque Lapopie is een aanrader. De brug naar het plaatsje was echt heel smal. Dat vond ik met mijn buscampertje al heel spannend. Met een grote camper zou ik denk via een andere route naar de plek gaan.

• september 2019

Waren hier in augustus. Gemengde parking onder de bomen naast de Lot, ideaal voor een wandeling naar Saint-Cirq-Lapopie. Directe toegang naar de Lot om te zwemmen.

• maart 2021

• juli 2020