Prima camping, niet te groot en direct aan het strand. Rustig gelegen. Aardige ontvangst. Schoon en mooi sanitair. Warme douche. wij stonden hier 4 nachten incl stroom Wifi voor nog net geen 100 euro. Wij fietsten naar Cap d'Adge - en Sète+.

Leoanne

Prachtige, kleinschalige en rustige camping, direct aan het strand. Zeer luxe en schoon sanitair. Wel heel toeristisch gebied. Maar voor de meivakantie prima voor ons! En je kunt er prachtig fietsen naar Agde en Sète. Kortom, een aanrader.

Hans-en-Janneke

schitterende, goed onderhouden strandcamping met zeer lux sanitair; tegen meerprijs kampeerplekken met uitzicht op zee. Geruik cca kaart €23 is mogelijk.

Camping 3 étoiles Beau Séjour