Zeer mooie en rustige plek, vriendelijke ontvangst, aardige mensen, alles was zeer schoon

g.engelbert

Op de receptie hangt een brief dat je moet bellen als er niemand is. Dat gedaan en zeggen ze dat er geen plaats is.We zijn over de camping gelopen en alle camperplaatsen waren leeg. Dus zeer slecht!!!!

Actieve-50

Leuke camping met mooi uitzicht op de bergen in mooi dorpje, vriendelijk personeel, geweldige bergwandeling gemaakt,wij waren er 15 mei en was al hel erg warm, jammer dat er nog geen water in het zwembad zat

Domaine O’Lanette