prima camping, grote plekken voldoende. goed eten. op camping of in het dorp. WiFi alleen bij rest . maar iedereen heeft toch ook 4G. schoon water vuil water chem punt. kortom prima voor elkaar hier. 25 euro p.n.

user352119502

Grote camping, praktisch om Meteora te bezoeken. Met zwembad. Vriendelijke Receptie, goede tips met plattegrond van Meteora. Net sanitair. We betaalden met ACSI kaart €23 cash.

Brigitte22

Deze camping is een prima uitvalsbasis naar de kloosters. Wij deden het rondje kloosters op de e-bike wat goed te doen is. Sanitair is er voldoende: schoon, zelfs met papier en zeep. Zwembad heeft prachtige ligging en werd tóch nog extra dagje open gehouden; wat een bof! Wij zijn tevreden 😊

Camping Vrachos Kastraki