het gebied is vol, maar er is voldoende gratis parkeergelegenheid langs de weg naar de tombe voor degenen die goed Engels spreken zoals wij het toegangskaartje en versje naar het museum dat iets voor het dorp ligt

stefnoelia

Een leeg parkeerterrein, maar, caramba, alle plaatsen gereserveerd voor groep van de NKC. Gelukkig heeft de beheerder een oplossing.

RKbarneveld

Ben het helemaal eens met Astrid99, hele prettige plaats om te staan. Ik moest ‘s morgens alleen op zoek naar mijn klompen die ik altijd buiten laat staan, die waren meegenomen door een zwerfhond 😁 Heb ze op aanwijzing van Nicos wel weer teruggevonden.

• Unnamed Road

590 31, Vergina, GriekenlandSitecode: 10012