Leuke camping vlakbij de archeologische site. Zwembad lekker. Eigenaren vriendelijk. Douches moeten qua warmte soms wat op gang komen.

Ton-en-Maaike

Kalimera Ton bedankt voor je reactie! De hete, wat bewolkte dagen zijn een beetje een probleem, zelfs als ik begin elektriciteit om de zonneboilers te helpen, maar is niet genoeg ...

vriendelijke en behulpzame ontvangst.Sanitair etc vonden wij voldoende,alleen op onze standplaats achter hoofdgebouw geen WiFi. Omgeving leerzaam en bewonderenswaardig antiek.

thejea

dank je theja voor je reactie!

zeehond vriendelijke ontvangst, een zeer goed onderhouden camping, je plaats wordt je toegewezen, douche lekker warm, zwembad was gevuld. Aanrader. Opgravingen goed te voet te doen. 25 euro 2 personen, camper en Electra

Johan-enMarianne

Bedankt John en Marianne voor jullie reactie! wens je een fijne voortzetting!

thejea

dank je theja voor je reactie!

Johan-enMarianne

Bedankt John en Marianne voor jullie reactie! wens je een fijne voortzetting!

Camping Diana