We werden daar om 02.00 uur in de nacht van 11 oktober op de havenpier aangevallen, de achteruitkijkspiegel vernield, de romp barstte en het ijs verpulverd, waarschijnlijk met hamerslagen. We vertrokken uit angst voor de terugkeer van de aanvaller(s) die waren) met de auto...

• oktober 2022

Top plek, super fraai en rustig. Twee taverna’s open. Op pier bij lokale vissers, zeer vriendelijk. S’ochtends kwam lokale kruidenier - groenteman toeterend langs in witte bestelbus met fruit, eieren en eventueel een levend konijn:-)

• maart 2022

• oktober 2022