Goede locatie in Thessaloniki. Marina, de uitbater van de parkeerplaats, heeft ons zeer hartelijk ontvangen. Marina blijft de infrastructuur uitbreiden, waardoor de voorzieningen van deze plek nog verder zullen toenemen. een echte aanrader voor een bezoek aan Thessaloniki!

HGL

Wij waren erg enthousiast over de vriendelijkheid en service van Marina, de uitbater. Verder eenvoudige plek, maar alles schoon.

Flizzymaus

Eenvoudige en eenvoudige parkeerplaats gecombineerd met Griekse charme van exploitant Marina! We hebben geweldige dagen gehad en komen graag nog eens terug!! Bedankt voor de geweldige tijd!!

• Amparli 18

570 01, Thermi, Griekenland