• oktober 2022

Goede uitvalsbasis voor bezoek aan grotten. Wij stonden alleen op veld, konden daardoor dicht bij elektriciteit aansluiting staan. Wanneer het drukker is kan je een lange kabel nodig hebben. Sanitair is degelijk. Lozen chemisch toilet en grijs water niet mogelijk.

Gerard-en-Els

juli 22. 2 kids en 2 volw 9800huf. heel rustig, vrij te kiezen waar te staan. vernieuwd proper sanitair. grotten en wandelingen prachtig! ook lekker en goedkoop gegeten in restaurant

• oktober 2022

• 3759, Aggtelek, Hongarije