Geweldige plek. Mooie verharde plaats voor caravan of camper. Ook wij kregen een gratis fles appelsap. Alles lekker simpel en keurig schoon. Op de fiets naar Cahir Castel is een dingetje langs de drukke weg, maar wel prima te doen.

Dick-Lenting

Wat een leuke camping met een hartelijk ontvangst is dit! Een fles appelsap krijg je nog steeds en je kunt daar hun producten kopen. Het sanitair is goed en schoon. Met all-in € 22,50 / nacht voor 2 personen de goedkoopste die wij in Ierland hebben gehad. Komen zeker een keer terug!

The Apple Farm