deze camping gaat open op 31 mei

gonny&frans

Rustige en plezierige camping in Roundwood. Op loopafstand van dorp ( met os supermarkt en restaurants). locatie is fijn, in de buurt van Powerscourt estate en de Wicklow mountains

besselinkmonique

We wilden als passanten ons grijs en zwart water lozen tegen betaling. Maar de vriendelijke mevrouw vertelde dat ze dat niet deden. Met een opmerking van: “misschien in het dorp bij de toilet” was het gesprek afgelopen. Jammer..

deze camping gaat open op 31 mei

Roundwood Caravan & Camping Park