Een prima parkeerplaats voor 7 stacaravans. Deze is gescheiden van de parkeerplaatsen voor vrachtwagens. Elektriciteit en afvoer gratis. De douches en toiletten in de rustruimte zijn in topconditie en bovendien gratis te gebruiken. De parkeerplaats wordt sterk aanbevolen.

EKlaus

prima parkeerplaats, gratis, toilet op rustplaats gratis, snelweg hoorbaar, maar o.k.

ather

Geluid valt mee, gratis service van water innemen, lozen water en wc. we stonden hier van don 18 op 19 mei 2023. Begin van de avond stonden we alleen later kwamer er twee campers bij. Geen gevoel van onveiligheid gehad, komt ook dat er bij het restaurant veel vrachtwagens overnachten.

Area servizio Autostradale Prina di Uscita Bolzano Sud