niet geschikt voor de zwaardere campers als er een periode met regen geweest is. ik kwam vast te zitten met de voorwielen. Aantal sterren is hierdoor niet meer dan 1 ster. Het overige kan ik niet beoordelen.

VillaVerderop

Prima plek. Geen voorzieningen maar de openbare toiletten zijn brandschoon. Macimaal 12 uur verblijven, dat is wat onhandig als je in de middag aankomt. Ik heb niet de indruk dat er streng gecontroleerd wordt maar dat is misschien omdat het nu rustig is.

• Rue des Rochers

7681, Waldbillig, Luxemburg