Camperplaats Wielens

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Eric-TLoft532

Hartelijk dank voor de 5 sterren en de mooie woorden. Hartelijke groeten, Letty en Erwin Wielens

perfecte camperplaats alles aanwezig en zeer mooi luxe sanitair. zeer goede uitvals basis voor fietsen en wandelen wat wij ook gedaan hebben, ligt aan de Pieterpad route Schoonloo-Sleen

Stanley59

Fijn te lezen dat het goed bevallen is. Graag tot een andere keer. Met vriendelijke groeten, Letty Wielens

voor ons een ideale CP. Rustig, schoon en niet duur. Een prima uitgangspunt voor veel mooie fietstochtjes en wandelingen.

Joepenjose

We zijn blij met uw 5 sterren! Graag tot een volgende keer. Hartelijke groeten, Erwin Wielens

Camperplaats Wielens