In het weekend van 4 mei hier alleen gestaan. Prachtige omgeving en alles goed geregeld. Je kon zelfs d.m.v. een Qr code betalen. Voorzieningen waren perfect en het restaurant heerlijk knus. Heel aardige en belangstellende eigenaar. Deze camperplaats stat nu in onze favorieten.

Ron-Elzinga

Heel fijne plek om te staan, te fietsen en te wandelen. Hier kom je tot rust.

DonaldNini

Prachtige Camperplaats. Heel erg stil , je hoort alleen de vogels ! Heerlijke fiets en wandel mogelijkheden. Vriendelijke eigenaar. Wij komen zeker terug . Jan & José Borne

Ron-Elzinga

Heel fijne plek om te staan, te fietsen en te wandelen. Hier kom je tot rust.

Camperpark de Kraanvogel