Jachthaven De Welle

Heerenveen, Friesland, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Wij hebben hier 1 nachtje gestaan. Heerlijk rustig aan het water. Super vriendelijke havenmeester. We voelden ons heel welkom. We mochten in de kantine (gratis) koffie en thee nemen. Sanitair is heel netjes en goed onderhouden. Een echte aanrader!

Ineke2307

Goedemiddag, Dank voor uw mooie reactie. (5 sterren wow!!) We wensen u nog een mooie zomer toe en zien u graag terug. Team HWN

Goede camperplaats mooi zicht op de haven vriendelijk eigenaar Komen zeker weer een keer terug

koivis123

Goedemiddag, Dank voor uw mooie reactie en vriendelijke wooorden. We zien u uiteraard ook graag terug. Team HWN

Hier 2 nachten gestaan. Leuke plek aan de haven. Voor deze periode 3 keer een euro in de paal gedaan. ‘s avonds ook nog een elektrische kachel gebruikt. ik vind het een aanrader.

Hebeelko

Goedenavond, Dank voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet Team van de HWN

Jachthaven De Welle