Ad-F

Bedankt voor het overnachten en het nemen van de moeite voor het schrijven van een review. Wij zijn een camperplaats met een jachthaven met 18 plekken. Wij hebben ervoor gekozen om te werken met klinkers aangezien vrijwel elke camperaar op een verhard terrein wil staan en wij het hele jaar geopend zijn. Een maand geleden is er compleet een nieuwe hef geplaatst. Dit heeft nog even tijd nodig om groen - vol te worden. Klopt voor water vullen vragen wij een euro voor 90 liter. Camperaars kunnen water gratis water tappen voor drinkflessen etc. Gelukkig de broodjes ontdekt bij de Jumbo! Veel camperplezier deze zomer! Groeten, Jarno en Margreet, Camperplaats Leeuwarden.

FerWilLamm

Gelukkig is het gelukt om een plekje te krijgen! Fijn dat jullie hebben genoten van de stad en de camperplaats. De camperplaats ligt in een woonwijk - vlakbij de stad en daarom in de nacht ook altijd rustig. Bedankt en graag tot een volgende keer. Groeten, Jarno en Margreet, Camperplaats Leeuwarden.

Camperplaats Leeuwarden