Groot compliment hoe de eigenaren met hard werken, inzet en enthousiasme een prachtig bedrijf hebben opgebouwd. Wij zijn hier drie dagen met onze camper geweest om de omgeving op de fiets te ondekken. Tot de volgende keer👍

Pbrons68

Prima plek aardige eigenaars zeer gastvrij!

Arie1949nl

Een prachtige locatie. Mooie ruime plekken en alles wat de camperaar nodig heeft. Leuke ontvangst door het beheerders echtpaar. Lekker fietsen in en rond Dokkum.Een aanrader voor een ieder die een rondje Fryslân doet. Der giet neat boppe Fryslân!

Pbrons68

Prima plek aardige eigenaars zeer gastvrij!

Camperplaats De Feroaring