Wat een fijne camperplaats bij de fam Adma. Het geheel was zeer goed. Ook kan je er fijn vissen, al met al fantastisch. Graag willen we weer eens terug komen. Het dorp was makkelijk te bereiken. Dank voor de plaats waar we hebben mogen staan. Tot de volgende keer. Theo en Mieke

Mabritheo

In Maart geweest.Wat een lieve gezellige behulpzame mensen ! We voelde ons er ondanks het koude weer helemaal thuis. Alles gratis ( zelfs een bibliotheek in de schuur) maar je mag altijd een vrijwillige bijdrage doen. We komen zeker nog eens terug met mooier weer. Genoten!

pruisjesvolk

Vriendelijk ontvangst, één nacht gestaan, prima plek. Je mag een vrije gift doen, en dat hebben we gedaan! Geen toilet of wifi.

• Nijhuzumerdijk 3

8711 GS, Workum, Nederland