Nu voor de 2e keer hier gestaan en wederom een hele mooie plek om een paar dagen te kamperen. Zeer vriendelijk geholpen en erg gezellig zo bij de koeien. Mooie uitval basis om naar Arnhem of kasteel Doorwerth te gaan.

svenkramer

Mooie uitvalsbasis voor Doornweertse klompenpad en een bezoek aan kasteel Doorwerth. Mooi glooiend terrein. Vriendelijke ontvangst. Sanitair pico bello. Prima kwaliteit prijs verhouding.

Ik sluit me aan bij alle positieve reacties👌

Ik sluit me aan bij alle positieve reacties👌