we stonden er wegens doorreis voor een nacht, maar is prima bevallen. Zeer gastvrije beheerders, terrein basis maar netjes in uitvoering, scherpe prijs, mooie omgeving. Graag tot een volgende keer!

JanBl

Dank voor de mooie woorden en jullie complimenten over onze lage prijs. Tot de volgende keer!

Wat een top lokatie. Op het gras parkeren. Je krijgt het camping gevoel lekker rustig en een vriendelijke gastvrouw we heɓben hier koningsdag gestaan en kregen (oranje) tompoesen. Mooie cp voor een mooie prijs. We komen hier zeker nog een keer terug.

Dank voor jullie mooie woorden! Tot snel!

fam.-de-Haan

Dank voor jullie 6 sterren-review! Tot de volgende keer!

JanBl

Dank voor jullie mooie woorden! Tot snel!

fam.-de-Haan

Dank voor jullie 6 sterren-review! Tot de volgende keer!

Camperplaats De Voortse Akker