Hsi

Voor de rust en lekkere groentes uit de moestuin voor een prikkie. Sanitair en afwas gedeelte is top.

MarOntheroad

Beste heer of mevrouw, vervelend dat u hier tegen een probleem op loopt. Excuses voor het feit dat ons tarief op de website van campercontact niet was bijgewerkt. In 2020 was ons tarief voor 1 personen €15,-+€2,75 elektra+€0,75 toeristenbelasting=€€18,50. Intussen hanteren wij all-in prijzen, zijn sowieso de prijzen gestegen, hebben wij een prachtig nieuw sanitairgebouw en betaald u als alleenstaande €21,25. Ik hoop dat e.e.a. nu verduidelijkt is.

Camping De Nachtegaal