Mooie nieuwe camperplaatsen en bij elke plek stroom en water. Sanitair is erg schoon en zeer modern (zwart met hout). erg vriendelijke ontvangst en prachtige omgeving om te fietsen/wandelen, kortom een aanrader👍👍

• december 2023

Op rustig moment van het jaar een goede plek voor mijn camper. Keurige ontvangst. Mooie, schone en verwarmd sanitair.

CaraTour_Hans

Mooie rustige camping midden in het groen. Het sanitairgebouw is echt heel mooi en schoon. Op de fiets ben je in 15 min in het centrum. gezellig kroegje naast de camping waar je ook kan eten.

• december 2023

Camping De Graafschap