we hadden maar beperkt tijd (2 nachten) maar het was genoeg om heel enthousiast te worden over dit mooie en rustige plekje. Veel vogelzang, mooie natuur en zeer vriendelijke hosts! Mooie plekken en heerlijke warme douches. we komen zeker terug!!!

Corry&Han

wat een heerlijke plekje wat en een aardige en eigenaars maken tijd voor een praatje toevallig hier terecht gekomen maar echt heerlijk plekje ( wel vervoer mee voor een boodschap ) maar de heerlijke warme douche maken dat allemaal goed 👍

martertec

Fijn verblijf op een Minicamping waar alles TOP in orde is! Complimenten👍🏻👍🏻 Eigenaresse die in haar gast, de mens, is geïnteresseerd en daar de tijd voor neemt🍀 Terugkomen: geen reden om dat niet te doen! Graag tot een volgende keer🙋

SVR minicamping Gervenseheide