Wij hebben hier twee nachten gestaan. Gras was te riskant ivm drassige bodem door vele regen dus in overleg met de havenmeester een mooi plekje met uitzicht gekozen. Zeer vriendelijke havenmeester!

Bodini

De vrijwilligers hebben er een mooie camperplaats van gemaakt. Maar slapen naast een goederen spoorlijn , dat betekent wakker liggen en daar kunnen de vrijwilligers niets aan doen

JJAB

We hebben de primeur. 6 nieuwe plekken op grasland. Ruim opgezet, vriendelijke havenmeester. oase van rust tussen een snelweg en treinspoor. mooi strand bij de jachthaven, kanoverhuur, sober maar schoon toilet en douche.

WSV De Engel