schitterende locatie! we stonden vannacht met 20 campers ipv 10. gelukkig hier geen opjaag beleid! blij mee!

arthur-h

Een hele mooie plek aan de Rijn. Helaas ontbreekt ter plaatse de info over hoeveel plaatsen er zijn en hoe te betalen. In deze app is het duidelijk, maar wij kregen van veel mensen de vraag hoe te betalen die niet deze app hadden en ze niet konden betalen.

twin

zoals al eerder opgemerkt zijn de coördinaten onjuist. deze moeten zijn: N 51.84737. N 51.50.842 O 006.14644 O 006.08.787

Manus1946

Beste Manus1946. Dank voor de coordinaten. E.e.a. is inmiddels aangepast. Met vriendelijke groeten, Coordinator Toeristisch Informatie Centrum

Camperplaats Spijk