topplek mooi schoon sanitair

j-beens

We hebben hier van 29 april tot 3 mei gestaan en is ons prima bevallen, heerlijk rustig, voldoende ruimte, prima schoon sanitair, mooie omgeving om te fietsen. En dan de prijs per nacht dat vind je bijna nergens meer, voor 12 euro per nacht. Echt een aanrader om deze camperplaats te bezoeken.

Henk-en-Liesbeth

wij komen hier een aantal keren per jaar het is en blijft een super plek met hun heerlijke zuivel en vlees van de boerderij, gewoon genieten is het van de rust en de ruimte, en Jolanda is een toppertje Henk en Elly

topplek mooi schoon sanitair

Camperplaats Op Streek