Prachtig plekje, voor ons perfect meer hoeft er niet te zijn. Mooie fiets omgeving, en heerlijk rustig. Leuke enthousiaste beheerders.

Een mooie eenvoudige camperplaats met ruime plekken. Een gastvrij ontvangst en een leuk hokje erbij met info en versnaperingen inclusief broodjes service. Geen aankomst of vertrektijden. Een mooie omgeving en zeer rustig. Wehebben hier een fijn verblijf gehad en komen vast nog eens terug.

Carina---René

keurig opgezette cp met dat wat nodig is . heel fijne fietsomgeving. vlakbij bos en strand (10 min fietsen). gastvrij en relaxt ontvangen waarna we ons eigen gang gingen. wij en onze 2 honden hebben een paar dagen genoten. komen zeker terug. Ilse en Geralda

Camperplaats de Eikenhof